Friday, January 05, 2007

Ny lue

Jeg heklet ferdig lua mi' i går. Jeg ble ganske fornøyd. Jeg ser alltid litt rar ut med lue, men er redd jeg ikke kan laste lua for det. Her er ihvertfall bilde av meg, med lua på hodet...


Sett bakfra ser lua sånn ut....



Den er satt sammen av syv, heklede sekskanter og var veldig enkel og morsom å lage. Mønsteret fant jeg på Woolly Wormhead. Der finner du også en strikket versjon av denne luen, sammen med andre kule og morsomme luer.

Resten av kvelden har jeg tenkt å bare kose meg, litt foran pc'n og litt foran tv'n. Odin har lagt seg, og sovnet nesten med en gang. Tomas står på kjøkkenet og lager mat til meg. Tortilla-lefser med kylling og salat. Nam-nam...

Tomas er alltid så flink til å gjøre maten fristende, sånn som dere kan se her:

Jepp! Det er deilig å være meg i kveld!

8 comments:

Anonymous said...

luen var fine...og maten fristende..her hos oss er det pizza på menyen i kveld. Ha en riktig god helg.

Nette said...

Så stilig og artig lue du har hekla!

Anonymous said...

Kjempefin lue og -modell! Og så heldig du er som har en som disker opp med sånn deilig mat - nam!
Tror det er første gang jeg er innom bloggen din og her var det jammen masse fint. Kommer garantert tilbake!

Anniche ♥ Annas Rom said...

Skikkelig flott lue, så flink du er da!
Hmmmmd du er virkelig heldig med den maten ja, antar det kanske var taco på menyen- det hadde vi også i dag, men det var det meg som sto for....som vanlig, haha;))

God helg,
Anniche

Anonymous said...

Synes du ble fin i lua jeg.
Jeg synes Wolly Warmheads luer er så kule. Hun har mange stilige design.
Ha en fin helg!

Anonymous said...

Knallfin lue.
Syntest du kledde den eg. *nikke*

LivM said...

Stilig lue og du kledde den flott! Ha en riktig fin helg!

Anonymous said...

Skikkelig flott lue du har laget der. Nydelig var den!!
Mmmmm...deilig mat du har fått. Mannen min disker også opp til meg, og vi er noen heldiggriser, ikke sant?!!