Thursday, March 29, 2007

Tomas har fått ny tatovering...

Tomas har siden før Odin ble født, ønsket å tatovere navnet til vikingen på armen... i runer! Og i dag fikk han endelig gjort det. Og det ble kjempefint...

Han tatoverte seg hos Eric Sundby, som driver Kunst med Puls sammen med sin kone, Marianne. Kunst med Puls har spesialisert seg på "prikketeknikk". Denne teknikken gjør at tatoveringene virker dypere og gir mer skygge. Runene ble kjempefine når de brukte denne teknikken. Eneste problemet er at jeg tror alle sparepengene kommer til å gå til tattoos fremover! Tviler på at Tomas er ferdig, for å si det sånn....

Jeg er snart ferdig med Granny Rippelen...

Har litt igjen, men det nærmer seg!

4 comments:

Anonymous said...

Så nydelig og lys Granny Rippelèn din blir!
Så fin tattovering! Jeg er imot tattovering, men når det betyr noe spessiellt, så er det noe annet.... Jeg har forressten tegnet på noen karer en gang, som tattoverte det etterpå....og det var ikke småtterier! Så da så! det var på noen "bikere".
Jeg har et runerkjede med "S" på fra Island. Er veldig glad i det.

Ha en koselig helg, og god påske!

Nette said...

Stilig tattoo!!
Holder du på med et sånt teppe du ja! Blir fint, fine farger du bruker!

Anonymous said...

Så fin Granny Rippelen din blir:)

Tattoveringen var kjempefin. Har også tatt min på kunst med puls, og de er bare så flinke!

Ha en fin søndagskveld

Anonymous said...

Trodde ikke at Odin ble skrevet Uthin. Men Odin i runer :/ Men tatoveringen ble kjempe fin ^^