Sunday, March 04, 2007

Det er så kjedelig...

... å rydde!!!! Jeg har holdt på i flere uker med å rydde i hobbysakene mine, men blir aldri ferdig. Saken er den at jeg i flere år har hatt eget hobbyrom. Nå skal dette rommet gjøres om til barnerom til Vikingprinsen. Og det er ikke bare lett. Jeg er jo blitt bortskjemt med masser av plass, og liker å ha stoffer og garn liggende fremme, slik at jeg kan se hva jeg har. Det er jo så innspirerende med slike hyller...


Og så har jeg jo samlet helt ukritisk på hobbyutstyr, fordi jeg har hatt så god plass. Så nå går jeg gjennom alt og kaster, gir bort og selger det jeg ikke trenger. Men det er litt kjedelig... Dessuten blir det så rotete av å rydde... Hvor skal jeg gjøre av alt? Og det er jo ikke bare hobbyutstyr som må finne nye boplasser. Hvor skal jeg gjøre av alle spillene våre...


Vi har jo drøssevis som står stablet øverst på hylla. (Dette er bare noen av dem) Og hva med treningsballene...

... symaskinen...

????

Men... Og det er et stort MEN her, da. Når jeg bare blir ferdig med ryddingen, kan jeg jo innrede rommet til Vikingen vår! Og det blir jo gøy! Jeg drømmer og fabulerer om alt jeg skal gjøre, men det må nok bli en forholdsvis enkel og økonomisk løsning. Men det er jo så deilig å drømme...


4 comments:

Anonymous said...

Så utrolig mye fint du lager! Nå har jeg vært her inne en god stund og kost meg. :-)

Rydding... "uff" ett tilbakevendende, kjedelig, bortkastet arbeide.. aldri ferdig, når man tror man er ferdig så er det påan igjen! Jeg vil ha det ryddig men liker ikke jobben. (dårlig kombinasjon).
Ha en fin uke.
Saga

Anonymous said...

Så masse flotte stoffer og garn du har! Skjønner godt at du sliter med å få ryddet og til å få plass til alt sammen. Alle burde hatt et eget hobbyrom! Ha en flott uke!

Anonymous said...

Rydding, ja....noe som er kjedelig, men nødvendig noen ganger, også er det så deilig etterpå!!! Jeg skulle GJERNE hatt eget hobbyrom! Istedet bruker jeg alle kriker og kroker i huset, og det er ikke alltid like populært....kremt!

Nette said...

Uffameg, det må være litt trasig å rydde bort hobbyrommet sitt, men hva gjør vi ikke for våre små? Blir sikkert kjempestas med prinserom da!