Monday, March 19, 2007

Interior give-along...


For to uker siden ble det vist lagt ut en avsløringsliste på Interior Give-along siden. Vimete som jeg er har jeg ikke fått med meg dette før nå. Men nå vet jeg at det var Mita fra Mitas hjørne som sendte meg den flotte gaven jeg fikk. Tusen Hjertelig Takk, Mita. Jeg satte virkelig pris på alt du sendte, både lysestakene, de flotte hjertene og den aldeles nydelige posen. Posen henger nå i gangen, der den passer på tøflene som gjestene våre bruker. Den er virkelig et smykke der den henger...

4 comments:

Anonymous said...

Så nydelig pose du har fått!

Nette said...

Ja, nydelig pose!

Anonymous said...

åå..fine pose du hadde fått, likte godt bildet som var på...ønsker deg og dine god helg
mvh torill

Anonymous said...

Den var aldeles nydelig! Og for en god idé å ha en pose med gjestetøfler hengende :O)