Thursday, March 29, 2007

Å skjemme bort seg selv...

... er viktig innimellom. Og det er ikke alltid så mye som skal til, for å skape litt ekstra hyggelig stemning. Jeg våknet i et skikkelig grettent humør i dag, og trampet rundt og syntes synd på meg selv. Egentlig syntes jeg at jeg fortjente frokost servert på brett! Urettferdig at ingen var der for å lage til meg. Etter å ha sutra litt kom jeg på den geniale ideen å servere frokost til meg selv... På brett så klart...



Og det hjalp!Jeg ble faktisk i bedre humør! Og maten smakte mye bedre, når jeg dekket brettet litt pent. Jeg måtte sloss med Odin om frukten, men knekkebrødene og kakaoen fikk jeg ha i fred.

Odin har begynt å reise seg opp, så stuebordet vårt er usedvanlig ryddig for tiden. Gulvet er derimot en annen sak...



Jeg finner stort sett duken krøllet sammen under hauger av blader, fjernkontroller og annet rot. Har gitt opp å stryke den flere ganger. Den får bare være skrukkete. Shabby chic....?

1 comment:

Anonymous said...

He he...husker den tiden der hvor det ikke kunne være duk på bordet.
Sophia klarte en gang å få en plante over seg, da hun reiste seg under et lite rundt bord. Det skjedde lynraskt, og hun fikk kul både over leppa og øyet. Jeg fikk helt vondt...men 5 min etterpå smilte hun som en sol!
Kos deg hjemme med krabaten din, du. Den tiden går altfor fort!