Monday, March 05, 2007

Ny swap-pakke...

Jeg har fått enda en flott swap-pakke. Denne har kommet fra Cori i USA. Det var faktisk to pakker, den første kom på lørdag og den andre kom i dag. Cori har sendt meg masse fine ting i "Mini Wishlist Swap". For denne swapen skulle vi liste opp 10 ting som vi ønsket oss, og så skulle partneren vår sende oss 5 ting fra lista. Men Cori sendte alt jeg ønsket meg, bortsett fra dukkehusmøbler som hun ikke klarte å finne. Istedenfor sendte hun meg ekstra godteri og syting. Se på alt det fine jeg har fått...


I pakkene var det:

Sytråd
Nålpute
Grønn heklenål
Notatbok
CD med musikk som Cori liker
Klistremerker med kors
En lykkemynt med en engel
Godteri (Det skulle vært en sjokolade på bildet, men den rakk ikke fotoseansen)
Et kort som Cori har laget

Thank You, Cori, for a lovely swap-package!

I morgen reiser vi på kosetur til København. Mamma har spandert tur på oss alle sammen, og dette blir Odins første båttur. Jeg gleder meg så masse, masse!!!

3 comments:

Mia said...

Så koselig det var med slik swap - og så mange artige ting du har fått. Det er jo sjelden man får alt man ønsker seg...

Anonymous said...

Det var litt av en pakke du har fått! Jeg fikk pakke fra Danmark i dag, fra min hemmelige venn. Fikk en hel del ting jeg også!
Heldiggrisen som er reist til København da!!!!!

siripirisiri said...

Kjøben!!!
Da MÅ du gå innom Søstrene Grene!
Det er en helt fantastisk butikk!(du har sikkert vært der?Hørt om den?)
Den ligger på Strøget, den vises nesten ikke, men det er vis a vis en kirke.

Utrolig fin pakke du hadde fått!

GOD TUR!!

Hilsen SiriGrønnAvMisunnelseSiri.. ;)