Sunday, March 18, 2007

Slapp helg...

Denne helgen har vært skikkelig slapp! Vi har bare kosa oss og gjort minst mulig på mest mulig tid. Det har vært ordentlig deilig med en slik helg, etter en ganske slitsom uke. Føler at jeg har fått ladet opp, og er klar for hverdag igjen. Jeg har fått gjort litt håndarbeid i helgen også, da. Først gjorde jeg ferdig disse cloggene...

Dette er par nr. 3, og jeg tror ikke det blir de siste jeg lager. De er så deilige å ha på, og er enkle og kjappe å strikke. Jeg har også heklet denne solsikkeveska...

Mønsteret er fra boka "Krymp", med noen små endringer. Jeg har laget veska litt mindre og hanken er litt annerledes. Nå skal den fylles med litt godsaker som te, sjokolade, garn og litt tøystoffer, og så skal den sendes avgårde til USA. Ja, det er enda en swap dette her. Har vist blitt litt hekta, jeg.

Ellers har jeg fått ryddet mer i hobbysaker, så nå nærmer det seg tomt på "hobbyrommet". Gleder meg til å lage barnerom til Vikingprinsen vår. Må bare bli ferdig med den kjedelige ryddingen først!

3 comments:

elin1976 said...

Det er deilig med helg. Min helg har vært litt kort. Høres koselig ut å stelle til rom til arvingen. Slike ting er alltid kjekt.
Takk for kommentaren i bloggen min. Ha en fin dag:O)

Anonymous said...

Heisann....joda, Cafe Osebro, det stemmer det! Gikk du på høyskolen her du da?
Hvis du lengter ned hit igjen , får du ta med mann og barn og komme på besøk, vettu! Bare koselig det!

Nette said...

Så stilig solsikke veske!! Og cloggene såg gode ut!