Saturday, February 24, 2007

I morgen...

... reiser vi på hyttetur! Det skal bli så deilig. Jobben til Tomas har firmahytte på Norefjell, og den har vi fått leie fra søndag til onsdag. Det blir ikke noe ski-gåing på oss, siden Vikingen er så liten, men jeg gleder meg til å kose meg foran peisen med hekling og kakao. Hvis været blir bra kan vi jo boltre oss på verandaen også. Mamma har kjøpt ny parkdress til Odin, bare sånn i tilfelle. Alltid beredt! Vi har ikke pakket enda, siden vi har hatt besøk i hele dag, men det viktigste står klart på kjøkkenbenken...

Vi må jo ha appelsiner, kakao og Kvikk Lunch selv om vi ikke skal på skitur. Vi er jo på fjellet likevel!

7 comments:

Nette said...

Åååå, det høres så koselig ut! God tur, kose dere masse!

Anonymous said...

God tur til fjells! Det blir sikkert kjempekos!

Anonymous said...

Det er så koselig at du også har en Odin. :)

Dessverre får jeg ikke lagt inn bilde av jakken forfra. Det skjer noe rart hver gang jeg prøver, så det er nok noe galt med bildet. Nå er det jo ikke lenger mulig å ta et nytt bilde...

God tur!

Anonymous said...

God tur! Det høres deilig ut med en tur til fjells.

Anonymous said...

Appelsiner, KvikkLunch og Rett i Koppen er noe av det viktigske på fjelltur!
Til deg og familien din, ha en fin ferie, dere trenger noen dagers fri.
Klem fra Lise

siripirisiri said...

oj, dette så godt ut!
Det er veldig deilig å dra på hyttetur!

Kos dere masse!

Siri:)

Anonymous said...

Ha en trevlig tur.