Monday, February 05, 2007

Pakke...

I dag fikk jeg litt av en overraskelse i posten. Babsy har sendt denne kjempefine pakken, proppfull av herligheter. Hun har laget mange søte strykemerker og kjempeflotte kort...


...og disse utrolig søte musene, som jeg har måtte gjemme unna for Odin i dag. Tror han liker de like godt som meg...


Hun har også sendt med dette flotte garnet, som jeg gleder meg til å lage noe av...


...masse perler og knapper av fimoleire (forresten en genial idè, som jeg må prøve)...

Og sjekk disse fine stoffene. Det kribler i fingrene etter å begynne å sy...


Også glansbilder, da! Med engler på. Jeg rett og slett elsker glansbilder med engler...


Tusen Takk, Babsy! Jeg er helt overveldet! Du har virkelig gitt meg en fantastisk start på uken!

4 comments:

Anonymous said...

Så flott pakke du har fått!
Ha en fin uke.

Anonymous said...

Så koselig at du likte gaven....
Jeg likte hvertfall stoffet utrolig godt, har planene i orden allerede... ;o)
mulig at vi kan gjøre en "byttehandel" igjen en gang i fremtiden også da *klemz*

Anonymous said...

Så mange fine ting Babsy har sendt deg. De musene var da kjempeskjønne!

Anonymous said...

Så flott å få en sånn pakke i begynnelsen av uka.Ha en fin kreativ uke.