Friday, February 02, 2007

Mammadalt...

Jeg må innrømme at jeg er litt Mammadalt. Ihverfall på dager hvor jeg ikke føler meg helt bra. Og i dag har det vært en sånn dag. Etter en lang natt med mye vondt i ryggen og lite søvn, måtte jeg ha litt Mammatrøst. Og Mamma kom med favnen full av blomster. Kjempefine tulipaner....


Og så matet hun og skiftet på Vikingen, før vi alle gikk ut og spiste lunch, som Mamma selvfølgelig spanderte. Det er deilig å bli skjemt bort iblandt. Og det virket! Nå føler jeg meg mye bedre.

Vi har også gått over i februar. Siste vintermåned! Tenk det, dere! Nå er det snart vår. Men månedsskifte betyr også ny farge i "Et år i farger-alongen". Og februar er blå! Har ikke bestemt meg for hva jeg vil lage enda. Tror jeg skal vente og se om ikke inspirasjonen kommer krypende snart.

Dessuten er min første runde av "Interior give alongen" i gang. Dette er kjempegøy! Skal bruke litt tid på å lese bloggen til hun jeg skal sende til, før jeg går ut og shopper. Må jo prøve å finne noe som passer henne. Temaet for denne runden er forresten "Lysere tider".

Og til sist må jeg bare forklare det forrige, litt merkelige innlegget. Jeg skulle bytte bort litt hobbymateriell, men fikk ikke til å legge inn bilder på forumet. Derfor måtte jeg skynte meg å legge inn bildene her på bloggen. Nå har nesten alt fått nye hjem, eneste som er igjen er serviettene.

3 comments:

Anonymous said...

Men så er du jo verdens beste datter, som stiller opp når andre trenger DEG.

elin1976 said...

Vår.... sukk. Gleder meg. Er så lei grønn vinter med masse nedbør i form av vann...
Ønsker deg god bedring med ryggen. Slik en snill mamma du har
(ser ut som du ikke er slik en værst datter heller) Mammaer er jo det beste som finnes selv om vi blir gamle.
( øh.... hva er det jeg skriver? les eldre) Ønsker deg en super helg, Embla
Klem fra Elin:O)

Ingrid said...

Fint med tulipaner.. og kjekt med et sånt forhold mamma'n sin! :) God søndag!