Wednesday, February 14, 2007

Swapping er så gøy!

Jeg har hatt en ny pakkedag! To kjempefine pakker har funnet veien til min postkasse i dag. Først fikk jeg fem kjempesøte maskemarkører og et veldig flott hjemmelaget kort fra Karipia.

De er kjempefine, Karipia, og jeg gleder meg til å bruke dem. Tusen Hjertelig Takk!

Den andre pakken kommer fra Elke i Papenburg, Tyskland...


Dette er en "magic yarnball". Ideen er at du skal nøste små gaver inn i et garnnøste, slik at mottaker må nøste opp alt garnet igjen for å finne alle godsakene. Dette har vært en utrolig morsom swap å være med på! Kjempegøy både å lage ballen jeg sendte til Wendy, og å få denne flotte ballen fra Elke.
Elke hadde også lagt nøstet i en kjempefin boks med engler på...


Her ser dere bilder av alt det fine Elke hadde nøstet opp til meg...



Tusen Takk, Elke! Dette var en kjempefin og innholdsrik "magic yarnball".

Til slutt i dag må jeg skryte litt av min flinke samboer, Tomas. Han har laget dørskilt til vikingprinsen...


Det er mørkere i virkeligheten. Fikk ikke helt gode farger på bildet, men dere ser jo hvor utrolig flott det er malt likevel. Vi har et større dørskilt i samme stil, der våre navn er malt inn, men det var ikke plass til Odin. Derfor måtte han rett og slett får sitt eget skilt, som skal henge under vårt.








5 comments:

Anonymous said...

Takk for hilsen i bloggen min.
Det var litt av et nøste så mye fint inni.Så gøy.Flott navskilt også.Ha en fin dag.

Anonymous said...

Koselig blogg du har, mye fint!!

Anonymous said...

Heihei, så masse kjekt å lese i bloggen din. Hekla teppet er det finaste eg har sett. Eg har også blitt inspirert av Alicia, men har ikkje fått begynt på likande enno... men har det i planen altså :) Eg er desverre ikkje din hemmelege interiør-ven. Nydelege ting du fekk! God helg klem!!

Anonymous said...

koselig du stakk innom i går...
Artig gave - garnnøste... har ikke sett slikt før...
Nydelig teppe du har hekla, det kan du virkelig være stolt av...

Ha en fin dag...

Anonymous said...

Først må jeg bare få skryte av Thomas, for det skiltet var kjempefint!
Artig, for i dag viser jeg også et skilt som jeg malte til sønnen vår da han var liten!

Og den swap-ballen, da! Virkelig morsomt, og så mye rart hun hadde fått nøstet inn i den!
God helg til deg og dine!