Friday, February 23, 2007

Tepper...

Jeg har meldt meg på en ny along på Hobbyboden; Granny Ripple along! Vi skal hekle noen nydelige babytepper. Jeg har tenkt til å ha mitt teppe over fotskammelen min. Ja, hvis jeg greier å bli ferdig da... Her ser dere fargene jeg skal hekle med...


Det er ikke lov til å starte før 1. mars, så jeg har begynt på et lappeteppe til Odin i mellomtiden...

Tenkte det kunne være greit med et godt ullteppe i bilen. jeg skal prøve å bli ferdig med dette teppet før jeg begynner på Granny Ripple, men vi får se.... Jeg pleier ikke være så flink til å utsette nye prosjekter. Flere som kjenner seg igjen kanskje?

2 comments:

Anonymous said...

Gleder meg til og se det endelige resultatet på teppene dine.

Ønsker deg en god helg

Anonymous said...

Elsa er et must hvis du har småbarn i huset tror jeg har et titallls bøker av henne på hytta, noen virkelig utslitte og alle god brukt til god mor / barn kosestund