Thursday, February 08, 2007

Mere pakker...

Jeg har fått to pakker til! Jeg elsker post, bare det ikke er regninger! I går kom denne flotte pakken fra Annem. Hun har sendt meg to nøster Sandnes alpakka i rosa og hvitt. Fantastisk garn i nydelige farger...


Hun har også laget en kjempesøt nålepute til meg, noe som jeg sårt trengte. Og hun har sendt masse fine blonder...


... og tre smekker...

Smekkene er kjempeflotte, og utrolig gode i bruk. Jeg har allerede fått noen smekker fra Annem, så jeg ble kjempeglad da hun sendte flere. Disse smekkene er mye bedre enn de man får kjøpt!

Tusen Takk for den flotte pakken Annem. Jeg ble kjempeglad for alt det fine du har sendt meg.

Og i dag lå det jammen en ny pakke i postkassa. Denne vet jeg ikke hvem som har sendt, for det er gaven fra Interior Give Alongen...

Jeg stusset litt da jeg åpnet pakken, for inni var det en vannfontene-pumpe. En sånn som man bruker i haven, vet dere. Tema for denne runden er jo "Lysere tider", så egentlig var jo dette en fin gave. Tenkte på vår, hagearbeid og sånt. Problemet er bare at jeg bor i bygård, og har hverken hage eller balkong! Men så la jeg merke til at esken til pumpen var iherdig tapet, og skjønte at det lå nok noe annet inni esken.

Jeg fikk disse to nydelige glassene til å ha te-lys i...


Jeg fikk også to kjempeflotte hjerter og en stoffpose som er så vakker at jeg nesten mistet pusten...


Kombinasjonen av stoff, farger og bildet på posen er så utrolig flott. Dette var akkurat i min stil. Spissen på det ene hjertet er forresten litt vått. Det var en liten viking som klarte å få tak på det i et ubevoktet øyeblikk.

Jeg vet ikke hvem du er, min hemmelige venn, men Tusen Takk, for gaven. Gleder meg til å få vite hvem du er.


3 comments:

Anonymous said...

Wow, så mye fine pakker du får! Håper alt står bra til med deg og lillemannen din :-) Ønsker deg en hyggelig og kreativ helg!!

Anonymous said...

Gøy å få så mange fine pakker i posten.
Ha en fin helg.

Hulda said...

Så fin gave fra din hemmelige venn! :)