Thursday, March 01, 2007

Hjemme igjen...

Vi har hatt noen deilige dager på fjellet. Det var koselig å se all den hvite, fine snøen. Her i Oslo holder den seg jo ikke hvit særlig lenge. Og det snødde ganske mye bare mens vi var der oppe. Her titter Odin og Tomas ut på snøen som daler ned utenfor vinduet...



Vi fikk ikke vært mye ute, så dagene ble brukt til å spise god mat, leke med Vikingen, lese litt og selvfølgelig litt hekling på meg. Jeg ble ferdig med teppet til Odin...


Tenker dette teppet skal få ligge i bilen. Det er godt med et varmt teppe å tulle Go' ungen inn i på kalde dager. Jeg fant mønsteret her. Jeg klarte ikke å forstå oppskriften helt, så jeg har ikke fulgt oppskriften hele veien. Jeg har på en måte heklet etter bildene. Derfor ble hodet litt merkelig. Men, men... Varmt er det ihvertfall!

3 comments:

Anonymous said...

Høres ut som dere har kost dera masse da!
Her er det ikkemangel på snø, hehe;)Men nå er et mars, og det betyr vår- iallefall oppe i mitt hodet! Flottteppe til lillegutt også!
God helg:)

Anonymous said...

Så morsomt teppe du har laget - det blir deilig å ha i bilen på kalde dager.

Anonymous said...

Å artig at du har laget det teppet. Det ble kjempefint!