Sunday, July 01, 2007

1. innlegg...

... fra ny leilighet! Vi flyttet forrige helg og med masser av hjelp gikk flyttingen forholdsvis raskt. Den siste uken har vi brukt til å tømme pappesker, plasere møbler og bare venne oss til ny leilighet. Jeg er fortsatt litt i sjokk over hvor langt det er mellom stua og kjøkkenet. Rekker jo nesten ikke ut på kjøkkenet og tilbake i reklamepausene, jo. (Fnis...) Jeg synes jeg har tømt tusenvis av pappesker, men fortsatt står det flere igjen...

Jeg må innrømme at motivasjonen for å rydde på plass mer nå er heller lav. Trenger vi virkelig alle disse tingene? Vi gjør vel kanskje ikke det, men det er jo kjekt å ha...?

6 comments:

elin1976 said...

Gratulerer så masse med nytt hjem:O) Håper vi får se bilder av slottet. Masse klemmer fra Elin:O)

Anonymous said...

Gratulerer med nytt hjem. Det er mye som er kjekt å ha, ja. Det meste, egentlig.

9na said...

Gratulerer med ny leilighet! Ta det litt med ro nå da, og la pappeskene stå! De rømmer vel ikke, vel? ;0)

Kreoline said...

Grattis med ny leilighet, tenker du storkoser deg. Eskene kan du ta etter hvert, nå må vi nyte sommeren.

Mia said...

Grattis med ny leilighet da. Det er alltid en egen herlig/skrekkblandet følelse å venne seg til et nyt sted (jeg har flyttet ganske mange ganger...) Å pakke ut kan være både gøy og litt slitsomt... hvordan i all verden skal jeg klare å få plass til alt...? Jeg har flyttet en gang fra et bittelite kjøkken til et stort et, og alikevel synes jeg ikke fikk plass til alle sakene mine, var sååå vant til det lille, hvor det tross alt var så oversiktelig...

Takk for koselig kommentar ang. reportasjen i BoligPluss. Tenk at du kjente igjen huset mitt...

Hulda said...

Gratulerer så mye med nytt hjem! Blir artig å se etterhvert som dere kommer i orden.