Monday, July 16, 2007

Hurra for meg!

Jeg har bursdag i dag! 31 år! Hipp, Hipp Hurra!
Vi feiret bursdag for hele familien i går, med pølsefest og kaker. Det var kjempekoselig og Vikingprinsen nøt virkelig all oppmerksomheten og alle pakkene. Det ble litt pakker på både Tomas og meg også. Jeg fikk dette nydelige smykke fra Pilgrim...

... og hjemmelaget ripsgele og blåbærsyltetøy...
Nam! Dette er virkelig snadder. Jeg fikk også to treningsbukser jeg har ønsket meg, og penger. Bursdag er morro! Nå går jeg å venter på at Tomas skal komme hjem, slik at det vanker mere pakker! Jeg elsker pakker. Kan ikke fatte de som ikke liker å få pakker etter at de er blitt voksne. Jeg synes det er like morsomt både å gi og å få pakker.

Forresten; Vi har strålende sol i dag, Endelig! Og det er fordi jeg har vært så innmari snill i året som gikk. Nemlig!

1 comment:

9na said...

GRATULERER med dagen!!! Da var det ett bursdagsbarn til i dag da, haha... Kos deg!!!