Sunday, July 29, 2007

Nominering og fraværsmelding...

Jeg mottok denne hyggelige nomineringen av Guro...


Tusen Takk, Guro, det er kjempemorsomt med slike "tagger". Jeg har fulgt taggen bakover og funnet mange fine blogger jeg ikke har besøkt før. Jeg vil gjerne rulle ballen videre og nominerer noen av mine favorittblogger; Prinsessa, Mias Landliv og I huset bortenfor. Hvis dere har lyst til å nominere noen videre jenter, er det veldig morsomt, ellers kan dere jo bare krone dere med den fine knappen!

Så til fraværsmeldingen; Vi skal endelig reise på ferie i morgen! Har lengtet litt etter ferie kan dere tro, mens jeg har lest om alle de spennende turene dere har vært på. Men nå er det alltså vår tur. Vi skal først en uke på Norefjell, der jobben til Tomas har firmahytte. Planen er å bruke hytta som utgangspunkt for små bilturer i området. Så skal vi være hjemme og få vasket litt klær før vi drar noen dager til Vikingfestivalen i Vestfold. Siste uka vet vi ikke helt hva vi skal ta oss til enda. Tar det litt som det kommer. Jeg kommer nok til å blogge litt når vi er innom hjemme, men det kan gå litt tid i mellom innleggene fremover.

2 comments:

elin1976 said...

Hei snuppa.
Takk for utmerkelsen! Jeg skal sende den vider senere i kveld når jeg legger inn et nytt innlegg. Masse godt klemmer fra Elin:O)

Mia said...

Hei embla! Takk for hyggelig nominasjon. Koselig at du tenkte på meg. Håper du får en fin ferie med masse sol og verme (det virker jo lovende akkurat nå da...)