Wednesday, July 04, 2007

Vrææææl...

Jeg er så lei av regn! Vi holder på å bli gale, både Odin og jeg. Det er ikke så greit for en liten krabat å leke ute når det regner hele dagen. Støvler faller bare av bena hans, og dermed blir han våt i løpet av tre minutter. Jeg har lett etter et alternativ til støvler for små barn som fortsatt krabber, men uten hell. Noen som har noen gode ideer? Det er jo så fryktelig kjedelig å sitte inne hele dagen.
I et forsøk på å muntre opp meg selv, plukket jeg med en bukett blomster da vi var en snartur ute...

Og det hjalp! Jammen er det flott med markblomster på kjøkkenbordet. Da blir det liksom litt sommer inne, selv om det sprutregner utenfor vinduet.

Jeg har også "bakt inn" kjøkkenet i dag. Rundstykker og fylte horn...

Den gode lukta henger fortsatt i huset. Nå føles liksom kjøkkenet litt mer mitt.

Jeg håper dere andre er litt mer heldige med sommerværet, og som sagt; Hvis dere har gode ideer for hva man skal pakke små føtter inn i når det regner, vil jeg gjerne høre dem.

3 comments:

Tussaluso said...

Hei. Takk for fin kommentar på bloggen min. Skjønner godt at du er lei regn, for no skal det jo være sommer og sol. Forresten gratulera med ny leilighet. Tida går fort ja, eg har ei jente på 6 mnd., synest nett ho vart fødd. Men det betyr vel kansje det at me har det fint, og det er jo bra:-)Ha ein fortsatt fin onsdags kveld.

Ellie said...

Huff ja, håper virkelig vi får litt sol snart, men det virker som vi må belage oss på regn noen dager til her på østlandet :-(. Men det hjelper med blomster på bordet og hjemmebakst på kjøkkenet. Rundstykkene så deilige ut! Strikketøyet mitt blir forhåpentligvis en genser etterhvert :-).

elin1976 said...

NEI......Jeg kan ikke skryte på meg å være så heldig med været. Her er det den tykkeste tåke og 14 grader. Blir nesten gal av slik. I dag blir det husvask og levende lys.
( har jeg noe valg?) Ha en fin torsdag. Masse klemmer fra Elin:O)