Monday, July 16, 2007

Mere pakker til meg!

Jeg må få vise dere de fine pakkene jeg fikk av Vikingene mine i dag. Først fikk jeg denne nydelige, lille engelen av Odin...


Så fikk jeg "Shabby Chich" av Rachel Ashwell...


Jeg har en av hennes bøker fra før, og den er virkelig godt lest. Morsomt med litt nytt lesestoff på interiørfronten. Jeg fikk også denne flotte buddafiguren...

Har ønsket meg en sånn en lenge. Og til slutt fikk jeg en kjempesøt paraply...

Det er en sånn miniparaply, som får god plass i veska. Kjempekjekt siden været i Oslo ikke akkurat er like stabilt alltid. Boka, buddafiguren og paraplyen fikk jeg av Tomas, som alltid er så flink til å kjøpe gaver. Tusen Takk til gutta mine. Dere er best i verden!

6 comments:

Thea said...

Gratulerer med overståttdag!!:) kjempefine ting du har fått da. Har selv litt dilla på Buddafigurer så den er noe jeg absolutt kunne tenke meg. De utstråler sinnsro på en måte.. Og herlig bok da. kos deg masse med den:)

Anonymous said...

Hipp, hipp hurra for bursdagsbarnet ! Bedre sent enn aldri - gratulere så mye med dagen. Likte den engelen du fikk veldig godt, og sånne et lekkert smykke. Har selv bursdag om noen få uker, men jeg blir adskillig eldre enn deg ;o) Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min - så trivelig at noen stikker innom ! Klem fra Sanna ;o)

Hulda said...

Gratulerer med dagen! Ser at vi er like gamle. :) Så fine gaver du har fått. Flott den boka.

elin1976 said...

Gratulerer med dagen i går. Så flotte ting du fikk. Engelen var bare såååå nydelig. klem:O)

Cloudberry said...

Gratulerer med vel overstått :)
Mye fint du har fått!

Anonymous said...

Så bra at du vart glad for oppskrifta:0) Den smaker jo kjempegodt, og stort sett alle liker den...
Ha ein flott dag!