Saturday, July 07, 2007

Nå har vi kommet såpass i orden på soverommet, at jeg endelig kan vise frem litt bilder...


Vi var som sagt på stor-shopping tidligere i uka, og kom da hjem med blandt annet nytt sengeteppe. Her er et lite detaljbilde av teppet...

Korset er gammelt arvegods, men teppet kjøpte vi på Zanz. Der kjøpte vi også disse lekre, lyseblå nattbordslampene...

Vi har lett etter nye nattbordslamper ganske lenge, men nå i flyttingen kom det liksom litt i bakgrunnen for alt annet som skulle skiftes ut. Derfor sto ikke nattbordslamper på lista over ting vi skulle ha. Men det er jo helt typisk at det er når man ikke leter, at ting dukker opp. Vi ble ihvertfall kjempebegeistret når vi fant disse.

Over senga har jeg hengt ett koselig hjerte...


Det var egentlig tiltenkt do, men så syntes jeg at det passet så godt her. Hjertet er forresten også kjøpt på Zanz.

6 comments:

Anlen said...

Det blir verkeleg fint hos deg! Så kjekt å bruke tid på å lage til i ny leiligheit! Sjøl etter 4-5 år er vi ikkje heilt ferdige med huset vårt.... Fekk lyst til å forandre litt etter at eg såg bilda dine;)

Kreoline said...

Så nydelig det ble, så skjønne nattbordlamper, passer godt med hjerte over sengen, kjærlighet vet du, viktig det. Ha en fin uke Embla, klem fra meg.

elin1976 said...

Så koselig soverommet ble. Sengeteppet er veldig flott. Det er så flott med roser.
Jeg så på slike nabbordlamper i går på shopping. Liker formen og fargen på dem. Prinsessa skal få seg et nattbord i løpet av sommeren og hun må ha lampe. Hun syntes de rosa var så flotte så det spørs om det ikke blir en slik å finne på hennes rom om ikke så lenge. Ha en flott søndag, vennen. Klem fra Elin:O)

Anonymous said...

For et skjønt sengeteppe og herlige lamper.. Soverommet ditt var veldig fint. Hilsen Thea:)

siripirisiri said...

Hei så kule lamper!

Soverommet ser veldig koselig ut:)

Ha en fin sommer!
Siri:)

9na said...

Såå deklikat sengeteppe og soverom! Fint hjerte, passet veldig godt... Du; kan ikke du legge ut oppskriftene på rundstykker og horn så vi kan ha det med i gastronomi-bølgen? Se min blogg! ;o)