Tuesday, July 24, 2007

Litt hekling...

Det skjer jammen ikke mye på håndarbeidsfronten i disse dager. Har vært inne i en laaaang håndarbeidstørke, men litt har det jo skjedd da. Jeg har heklet litt til en swap jeg har meldt meg på...


Den hvite er et håndklede, den blå og hvite er en klut og den orange er også en klut. De skal sendes til USA i "Kitchen Linnen-swap". Håper mottaker blir fornøyd.

Det var morro å lage disse klutene og håndkledet, så jeg tror jeg kommer til å lage flere, både til meg selv og som julegaver. Jeg har meldt meg på Julegave-alongen på Hobbyforum, i håp om å få litt insprasjon til å gjøre litt håndarbeid igjen.

4 comments:

elin1976 said...

Hei
Klart mottaker kommer til å bli fornøyd. Disse var jo bare nydelige.

Endelig noen som begynner å snakke om julen...he he. Nei jeg satt faktisk å diskuterte julen med min svigermor her i går. De ytret ønske om at vi kunne ha julaften hos meg siden de hadde hatt det så koselig hos oss i fjor. Det må jo bare være en bra attest eller? Å denne kom fra svigermor. Ikke meg imot. Jeg elsker å stelle til Jul for oss selv og de andre.
Så i går etter vi hadde snakket litt om dette kjente jg plutselig at jeg gledet meg litt til jul! Oh my good!
Ha en god dag vennen. Klem fra Elin:O)

Mia said...

Gratulerer med vel overstått! Og så mange fine gaver du har også fått. Boken til Rachel Ashwell er en av mine favoritter, er jo litt betatt av shabby chic-stilen da (selv om jeg ikke akkurat har gjennomført den i hjemmet mitt...) Herlige kluter og håndkle du har heklet også. Høres morsomt ut med en slik swap.

Anonymous said...

Flotte kluter og håndkle du har heklet mottaker blir helt sikkert fornøyd.

Guro said...

Du er blitt nominert! :)
Les mer på strikkebloggen min!