Wednesday, April 18, 2007

Vi fikk den, vi fikk den!!!!!

Vi fikk leiligheten! Åh! Det er så deilig! Klokken 10.00 ringte Tomas meg og fortalte nyheten. Da hadde jeg allerede vasket kjøkkenet, bakt muffins og ryddet soverommet. Og jeg pleier ikke å være så effektiv om morgenen, alltså. Men med nervene på høyspenn er det ikke så greit å sitte å se på frokost-tv. Resten av dagen har jeg vært helt utrolig surrete! Dessuten har jeg kost meg med interiørbøker og Ikea-katalogen...

Jeg har shoppet og møblert inne i hodet mitt igjen og igjen! Vår første leilighet! Deilig! Nå fant vi ikke noe som ligner huset på bildet lengre ned, men den er likevel kjempefin! Og VÅR! Jeg gleder meg til juni/juli, da skal jeg vise dere bilder!

6 comments:

Kreoline said...

Ikke rart nervene har vært i høyspenn, dette har nok vært noen altfor spennende dager. GRATULERER med ny leilighet, gleder meg til å se bilder. Tenker du gleder deg også, ikke minst å få deres eget, kjempekjekt, så kan du gjøre hva du vil med både møblering og maling og alt det andre. Du går en spennende og kjekk tid i møte. Ha en kjempefin uke og helg, kos deg med "hodemøbleringen",klem.

9na said...

Næmmen, gratulerer!!! Så utrolig fint, at dere fikk leiligheten dere ønsket dere! Kos deg mer med Ikea- og andre inspirasjonekilder, du... Følger med deg!!

Anonymous said...

Så moro! GRATULERER MED LEILIGHET :-) Klem

elin1976 said...

Gratulerer så masse. Gleder meg til å se bilder:O) Har du tatt bilder av den? Når flytter dere? Her ble det mange sp.mål, gitt:O)
Er kjempeglad på deres vegne. Lylle til. Klem fra Elin:O)

Anonymous said...

Gratulerer!!! Gler meg til å sjå bilder av herligheita ;-))

Cloudberry said...

Gratulerer! Skjønner godt at du fikk gjort mye mens du venta ;) Blir gøy å få se bilder etterhvert!