Sunday, April 22, 2007

Ride, ride ranke...

Vi har vært på besøk hos foreldrene til Tomas i dag. De bor på en liten gård, der man finner både små og store skatter i hvert et fjøs, bu og skap. Så i dag gikk vi på oppdagelsesferd, på jakt etter spisebord og stoler til det nye kjøkkenet vårt. Og plutselig står denne rett foran øynene på oss...

Gyngehesten brukte Tomas og søsteren hans da de var små, og den er akkurat passe slitt på akkurat de riktige stedene. Den er alltså bare så utrolig flott! Odin fikk prøve den, og han gynget forsiktig frem og tilbake, med et stort smil. Så nå har hesten flyttet hjem til oss. Til høyre i bildet har den andre hesten til Tomas også sneket seg med i bildet. Lurer på om Tomas var litt hestegal som liten?
Vi fant også et nydelig spisebord og flere flotte stoler til kjøkkenet vårt. Disse skal hentes når vi har flyttet til den nye leiligheten. Da kommer det nok et bilde av disse herlighetene også.

13 comments:

Kreoline said...

Det er jo så spennende å gå på skattejakt i gamle låver og loft. Kjempeflott gyngehest, min søster hadde en nesten lik når hun var liten, heldigvis har vi den enda. Mine barn brukte den når de var små. Gleder meg masse til du viser bilder av bord og stoler, blir spennende. Ha en fin uke Embla, kos deg.

Anonymous said...

Så artig å se den gyngehesten!
Jeg hadde nemlig maken(les har) når jeg var liten:)) Bare den hadde lysblå bein.
Mine to skatter har når arvet den!!

Ha en flott uke, og ikke minst grattis med ny leilighet!

Sigurd Olav Silset said...

Å så artig! Akkurat maken hadde jeg og søstra mi da vi var små. Jeg har faktisk en på loftet som mannen min hadde da han var liten, men den er desverre blitt hodeløs:)

Takk for kommentaren på sida mi, jeg er ny i gamet, så det er så artig å se at folk finner frem til meg:)

Cloudberry said...
This comment has been removed by the author.
Cloudberry said...

Koselig med gamle leker som kan gå i arv :)

Mia said...

Først så må jeg bare gratulere med ny leilighet! Så gøy. Og koselig med kjøkkenbord og stoler dere fant til leiligheten også. Og så den herlige gyngehesten da. Nydelig.

Olstad said...

For en utrolig hyggelig liten hest dere fant. Gratulerer med ny leilieghet jeg tittet inn her på bloggen og har sett på alt det hyggelige du viser frem.

Nette said...

Gratulerer SÅ mye med nyleiligheten! Kjempeherlig!
Kjenner igjen den gyngehesten der ja...artig!

9na said...

For en flott gyngehest! Sånne er ikke lett å få tak i, så pass på den!

Spets och snor said...

Verkligen charmig gunghäst!

siripirisiri said...

Hei!
Så mye fint du har postet i det siste! Jeg har blitt slukt av Facebook... Men skal skjerpe meg nå..
Grattis med leilighet! Jeg vil også ha!!
;)

GOD HELG!

Siri:)

LiSbEtH said...

Akkurat sånn gyngehest hadde jeg da jeg var lita å.. hadde helt glemt den.

Haust said...

Å, ein slik hadde eg òg då eg var lita, min hadde bondeblå meiar! :)