Sunday, April 01, 2007

Helgen går så alt for fort. Søndag kveld allerede nå! Men vi har hatt en superduper helg! Vi har snekret, malt, handlet, lest, sett på tv, heklet ferdig Granny Ripple...


Er ikke helt fornøyd. Kunne godt tenkt meg litt mindre sukkertøy-aktige farger. Kanskje det hadde hjulpet hvis jeg ikke hadde valgt så mange farger? Har sett noen tepper heklet i 3 eller fire farger, isteden for syv. De ble kjempefine. Ja-ja... Det er ikke alle prosjekter man blir like fornøyd med. Men jeg har lagt teppet på puffen det var tiltenkt likevel...

Det skal få ligge her litt, så merker jeg fort om jeg liker det eller ikke. Noen ganger må det prøves ut først, før jeg kan bestemme meg for om det funker.

Dessuten har jeg fått ny swap-pakke. Denne gangen kom pakken fra Genevive i USA. Hun har sendt meg en nydelig hjemmelaget pose i "Handmade bag"-swapen...

Posen ser ut til å være sydd av to lommetørkler, og er kjempesøt. Jeg har snudd og vendt på den for å finne ut hvordan den er laget, slik at jeg kan kopiere ideen senere. Inni posen hadde Genevive puttet alt dette...


Dette er hva du ser på bildet: Notatbok, Penn, En dufteting jeg ikke er helt sikker på hvordan skal brukes, men som lukter godt likevel, Fyrstikk-røkelse, sommerfugl-strykemerke, Stjerne-splittstifter.


Tusen Takk, Genevive! Thank you, Genevive! I love the bag and everything in it!
Dessuten har jeg begynt på et nytt stripeteppe...

Dette skal bli litt mindre enn det forrige jeg lagde, og skal være koseteppe til Odins rom. Har derfor valgt litt mindre rosa og lilla denne gangen. Det er så greit å kunne loppe Mamma for garn, når man skal sette i gang med slike prosjekter. Ellers hadde nok lommeboka mi' slitt litt.

Håper dere får en riktig fin påskeuke!

5 comments:

Hulda said...

Så fint teppet du laget ble, syns fargene var veldig fine, jeg da. :) det du holder på med til Odin ser også flott ut. Jeg kan dessverre ikke hekle, burde nok lære meg det.

Anonymous said...

Hei!

Innom og ønsker deg god påske!

Klem fra Anniche

Anonymous said...

Hei og tusen takk for hilsen i min blogg!
Syntes teppet ditt ble flott jeg!
Håper dere får en flott påske

Anonymous said...

Verkligen sött.

Anonymous said...

Synes fargene på teppet ble fine jeg. Og den handmade bag så spennende ut.
Ha en fortsatt fin påske!