Sunday, April 08, 2007

Kan noen fortelle meg...

... hva som er vitsen med dette....?


SNØ! Nå! Hmfr...!!! Det skulle ikke være lov med slike bakholdsangrep etter at våren har kommet. Det synes kanskje ikke så godt på bildet, men det snør kattunger her. Ja, ja. Det skal vist være gråvær et par dagers tid, så kommer det mer sol og varme. I mellomtiden får vi kose oss inne, med vafler, for eksempel...

Jeg hadde tenkt å sy trekket til madrassen jeg skal bruke til kosekroken på Odins rom i dag. Jeg kom ikke lengre enn å få klippet til delene, til tross for at jeg fikk god hjelp...

Merkelig at ting skal ta så lang tid, når man er to om jobben. Tenker jeg skal sette meg til med symaskinen i morgen. Men da tror jeg vikingen skal få hjelpe pappa'n sin isteden. Vil helst ikke ha små fingre i nærheten da, nei.

Tomas har laget en liten "skog" av blomster for alven min...

Syntes det ble så vårlig og fint. Og det kommer jo godt med i dette været! En dag igjen av påskeferien dere! Pass på å bruk den godt!

9 comments:

Supernøtt said...

Det samme skjedde her i dag, snø helt ut av intet. Men du har vakre blomster som kan få humøret noen hakk opp allikevel :-)

@afjo72 said...

Så enig, så enig - den snøen burde jammen meg holdt seg borte nå. Men vafler hjelper jo som kjent mot det meste (gammelt jungelord) så da var vel dagen din reddet likevel?? *fnis*

Trøster meg med at det visstnok skal bli veldig fint vær utover i uka igjen - og endelig har jeg litt igjen for å være en treiging med å få lagt på sommerdekk!! :o)

Ha en fin kveld!

Anonymous said...

Nydelig rosebilde! Ja, og heldigvis går det an å trekke inn når det er dårlig vær ute - med vafler attpåtil minner det om fullkommen lykke!

Anonymous said...

Moonspell er også en av mine favoritter! Misunner deg inferno altså :)

Hulda said...

her har det også snødd i påsken, skikkelig kjedelig!! Vi vil jo ikke ha snø nå når våren er kommet, men slik er det jo vanlig at det er i blant. :)

Godt å kose seg inne med vafler da. :)

Mia said...

Huff, ja... den snøen føles virkelig som et bakholds angrep... Men vi får håpe at den er borte imorgen... Og slik er det jo med våren, den er luneful, den. Ikke så dumt da å ha vafler til rådighet da, for å ta vekk "the winter blues..."

Anonymous said...

Hei på deg, surfet inn via bloggen til Prinsessa :) Snø i går hos oss i går, men borte i dag heldigvis!!! de vaflene dine med jordbær på så VELDIG gode ut du... slurp!

Today Im on a diet again :(

Anonymous said...

Og heldigvis forvinner snø som kommer på denne tiden av året veldig fort igjen :)

Nette said...

Hvordan er været nå da? Jeg skal en tur til Oslo snart...håper jeg slipper å ta med vinterklær...