Thursday, May 10, 2007

Oldemorsruter...

Det går sakte men sikkert fremover med oldemorsrutene. Jeg har nå heklet 90 ruter...


Dette blir et skikkelig resteteppe, der jeg bruker fargene etter hvert som de dukker opp i kurven. Det er så morsomt hvordan en farge forandrer seg etter hvilke farger som ligger inntil. Se bare hvordan den lyseblå fargen forandrer seg...


Jeg har regnet ut at jeg trenger 117 ruter, så det nærmer seg. Skal innrømme at jeg begynner å bli litt lei nå. Men det er jo bare 27 ruter igjen, så jeg kan ikke gi meg nå.

4 comments:

Sigurd Olav Silset said...

Litt av et møysommelig arbeid! Litt av en tolmodighet dere heklere må ha altså, jeg tror det største jeg har heklet er et par grytekluter.... Kjempefint blir det, stå på, du er jo snart ferdig:)

Mia said...

Så utrolig mange lapper du har heklet da. Jeg har jo nettopp begynt, men er så stolt av mine syv lapper...hihii Koselig at du bruker restegarn. Artig å se hvordan fargene forandrer seg, ja.

Nette said...

Bare 27 ruter igjen ja..hehe! Men du er kjempeflink, 90 ruter er jo kjempebra!

Anonymous said...

Så flink du har vært, det blir gøy å se bilde av det ferdige teppet! Og fargene var kjempefine! :)