Friday, May 11, 2007

Nye stoffer...

Jeg tuslet innom Panduro da jeg var ute og trillet tur i dag, og jammen fant jeg ikke noen fine stoffer på salg...


Det rosa stoffet er lin, og jeg falt helt for denne rosanyansen. Stoffet med englene på synes jeg er bare så utrolig søtt. Håper bare det ikke blir for julete, for jeg håper på å kunne bruke det til noe "helårs-aktig". Jeg vet ikke hva jeg skal bruke stoffene til, men det er jo ingen nødvendighet for å kjøpe nytt, er det vel? Først kjøpe, så legge planer!

Odin er i seng, så nå skal jeg ha hjemme-alene-fest! Tomas er ute med jobben og kommer ikke hjem før i morgen. Jeg synes det er så deilig å ha leiligheten for meg selv innimellom. Så i kveld skal jeg nette litt, se på tv, hekle og kanskje jeg til og med skal finne frem symaskinen igjen. Det er lenge siden vi to har hatt litt kvalitetstid sammen.

Ønsker dere alle en riktig god helg!

9 comments:

Hulda said...

De stoffene du har kjøpt var fine. likte også det linstoffet i den rosanyansen. Det englestoffet var også fint, ikke for julete, syns jeg. God helg!

MODERN COUNTRY said...

Tusen takk for besøk og kjempehyggelig kommentar! Den varmet veldig :) Her inne var det også mye fint å se og mange fine brikker, stoffer ruter og blonder :) Jeg har akkurat tebkt påå lage meg et teppe av oldermirsruter selv, etter inspirasjon av andre bloggevenner, men må bare sette det litt på vent fordi jeg MÅ få ferdig med det jeg holder på med. Det blir litt mye av og til, men det er jo sååå moro! Nydelig liten gutt du har, helt skjønn :)

Stina said...

Ja, det är skönt att få vara ensam ibland. Kram Stina

Sigurd Olav Silset said...

Kan bli mye fint av dette, gleder meg til å se hva du syr. Kos deg videre!

Anonymous said...

Hjemme-alene-fest, vilket bra ord! :-)

Anonymous said...

Så er det snart klart for en ny runde i Interior Give alongen. Se mer info på IGA sin egen side :-)

Mia said...

Fine stoffer! Jeg pleier også som regel å handle først og tenke etterpå... Men stoffene blir jo som regel bruk til noe, og som regel angrer jeg på at jeg ikke kjøpte mere når jeg først hadde kjøpt...

Anonymous said...

Stoffsalg på Panduro...ja det er ikke lett å gå forbi da nei:)
Har lest litt i bloggen din, mye fint. Morsomt å lese om ekstrem-metall i ene øyeblikket og et søtt Granny Ripple teppe i andre!He he, noe for enhver smak.

siripirisiri said...

90 ruter! Wow så flink du er! Det kommer til å bli kjempefint!
Bakgårdssalg var jo genialt! Vi skal flytte til Oslo til høsten,så kanskje vi må prøve på det!

Ha en fin 17. mai!

Siri:)