Monday, May 07, 2007

Bakgårdssalg

Det har vært lite med oppdateringer på bloggen i det siste. Grunnen er at jeg har vært opptatt med å forberede bakgårdssalg den siste uken. Siden vi skal flytte følte vi et sterkt behov for å få ryddet opp i alt vi har samlet de siste årene. Og siden masse fortsatt var fullt brukbart hadde vi ikke lyst til å kaste det. Dermed slo vi oss sammen med et par naboer og hadde bakgårdssalg i helgen...



Jeg angrer på at jeg ikke tok bilde lørdag formiddag, slik at dere kunne sett alt vi bar ut for salg. Bildet over er nemlig tatt søndag ettermiddag, etter at mesteparten var blitt solgt.

Vi hadde to utrolig morsomme dager. Vi hadde priset alt veldig lavt, og det var så gøy å se folks glede over å gjøre et kupp. Det var mange som strålte som en sol i det de gikk hjem med ny kjole til 20 kr, 6 vinglass til 50 kr eller et innrammet bilde til 30 kr. Og vi strålte enda mer da vi regnet ut fortjenesten; 5000 på to dager! Fantastisk!! Det er penger som kommer godt med i flyttingen.

Så hvis dere sitter med masser av ting dere egentlig ikke trenger, men som er for fine til å kastes, slå dere sammen med noen naboer og arranger garasje/bakgårdssalg. Det er litt jobb, men utrolig morro!!!

2 comments:

Sigurd Olav Silset said...

Det var smart! Sikkert mange fornøyde kunder vil jeg tro! Så synd bare at vi ikke har naboer når vi bor midt i ødemarka, jeg har nemlig en hel kjeller full av ting vi ikke bruker!
Lykke til med flyttinga!

Nette said...

Det var lurt ja! Hvis man bor i by, vel og merke!