Monday, September 17, 2007

Hemmelig venn...

Jeg har meldt meg på hemmelig venn på Hobbyforum, og rett før helgen fikk jeg augustpakken min i postkassa. Jeg er bare så utrolig glad og takknemlig for denne kjempefine pakken. Min hemmelige venn har klart å lage en kjempepersonlig gave, selv om vi aldri har møttes. Se her, på alt det flotte jeg fikk...

Det var to nøster rosa alpakka, (Mitt favorittgarn i min favorittfarge!) Et av de nye mønsterheftene fra Garnstudio, Et deilig duftelys, Mørk sjokolade (det beste jeg vet), Embla-te (!Så utrolig stilig med en te som heter Embla!), og det aller beste; Et håndlaget kort med rl-navnet mitt. Dette kortet er bare så nydelig og så midt i blinken til meg. Jeg håper jeg kan finne en ramme som passer, for dette kortet er for fint til å gjemmes bort i en skuff. Det må vises frem!

Tusen hjertelig takk til min hemmelige venn. Jeg håper du avslører hvem du er snart, slik at jeg får takket deg skikkelig!

4 comments:

Anniche ♥ Annas Rom said...

Så moro! Kjempe flott pakke du har fått :))

Anonymous said...

Så fint du likte pakken da.*host*

Anonymous said...

Er det ikke fint når alt stemmer i en slik pakke? Kjempefin var den.

9na said...

Heisann, jeg er innom en snartur for å si at du er tagget, se min logg hvis du vil...! God lørdag!