Friday, September 07, 2007

Fredag!!!

Endelig Fredag! Jeg har ikke hatt skikkelig fredag på et og et halvt år! Jo, jeg har jo hatt fredag, men når man er hjemme får man ikke den samme fredagsfølelsen som når man jobber. Ikke det at jeg ikke har nytt å være hjemme med vikingen, skulle gjerne ha vært hjemme lengre, men akkurat denne gode fredagsfølelsen har jeg savnet. Det er noe eget ved fredag ettermiddag og kveld. Da er jeg gjerne sånn passe sliten, men jeg vet at jeg har hele helgen foran meg. Åh... Det er så deilig! Så nå skal kvelden nytes med cola, litt "netting" og levende lys...


Noen ganger er lykke så utrolig enkelt!

Mandag begynte jeg på skolen igjen. Puh! Kjenner det går litt tregt oppi toppen. Er lenge siden jeg har latt hjernen bryne seg på oppgaver av denne typen, ja. Viskelæret brukes flittig og kalkulatoren går nesten varm...


Men det er gøy, og jeg tror regnskap er noe jeg kan like å jobbe med. Og forståelsen kommer etter hvert...Eller?!?

God helg!

6 comments:

elin1976 said...

Er det bedriftsøkonomi jeg skimter der....har tatt sånn jeg også men fant fort ut jeg liker bedre å bruke penger enn å regkne på dem...he he. Fredagsfølelse er jo bare den beste følelsen. Fri i to dager....ikke feil nei.
Egentlig skulle vi til fjells i dag men jeg foreslo at vi kunne bli hjemme å kose oss og heller dra i morgen tidlig. Synes ikke at noe sted er bedre enn hjemme på fredags kveldene. Ha en fin kveld:O)

elin1976 said...

Glemte en ting. Det med kopiering....he he På min dialekt vill nå jeg bare si. " Va det någe eg dreit i, så var det om folk kopierte tingene mine" Folk må ta det som et kompliment at noen kopierer dem. Go klem igjen:O)

Anonymous said...

Hjelpes, regnskap....noe jeg ikke forstår meg på eller bryr meg om...stakkars deg!
Jeg jobber veldig mye på fredagskveldene, men alikevel kooooser jeg meg, selv med litt vin, selv om det er jobb dagen derpå. Må jo føle litt at helgen er der.
Ha en super helg!

9na said...

Jeg er enig, fredag er den beste dagen i uka!!! Hvor er vikingen når du er på skolen da??

Mia said...

Ja, det er noe eget med fredagsfølelsen! Deilig å ha hele helgen foran seg... (nå ved skrivende stund er jo mesteparten historie da...) Spennende med nye studier. Det kommer nok til å gå så greit, så.

Lottemor said...

Hei.
Ser og høres ut som en fin kveld det der... levende lys og Cola.
Lykke til med skolen.
Ønsker deg en fin kommende uke.