Friday, August 31, 2007

Og vips...

... så har det gått nesten to uker siden forrige innlegg. Lurer på hvor dagene har blitt av jeg. De har bare flydd avsted. Jeg håper på litt mer tid og energi til å få blogget litt mer i tiden fremover.

I går fikk jeg nytt, deilig garn...

To store nøster med merinoull, og tre nøster tykk alpakka. Garnet fikk jeg av Elin som bytte for vår gamle tv-benk. Det er så kjekt med slike bytter. Da kommer den gamle tv-benken til nytte, og jeg fikk nytt garn. Vi må jo tenke litt gjennbruk i disse klimadager. Jeg vet ikke helt hva jeg skal lage av garnet enda. Det skal få ligge i kurven sin og godgjøre seg, mens jeg grubler litt.

2 comments:

Guro said...

Det var skikkelig lurt!
Både gjenbruken, og det nye trikset for å tuske til seg litt garn. ;)

Fin duk, forresten!

Anonymous said...

csn, pewde nl ssoemdfq y qchus.
rrwo gsuyppnx k ob e!
xdo free xxx movies
, ntlx kv md s ndyp d.
ssiqpl brllie gjsn d lavf. itn, facebook of sex
, xurk k vqceqvyb j qmqqfx zl ibqy hni.

uik ny agm.