Tuesday, August 14, 2007

Ny blogg og vikinger...

I kveld har jeg endelig fått somlet meg til å gjøre noe jeg har tenkt på lenge; Jeg har laget meg en ny blogg; I dukkehuset... Kom innom og ta en titt, da vel. Jeg håper på denne måten å komme i kontakt med flere som driver med miniatyrhobby, for jeg kjenner ingen andre som gjør det. Men alle er selvfølgelig velkomene inn, og jeg håper dere skriver en liten hilsen hvis dere kommer innom. Jeg kommer til å fortsette å blogge om andre ting her i "Emblas verden".

En ting som jeg kan blogge om er for eksempel Vestfold Vikingfestival, som vi besøkte forige uke. Det var utrolig morsomt og anbefales på det varmeste. Sånn til nesteår ;-) Noe av det mest spennende synes jeg var da vikingskipene kom seilende inn...


De er utrolig vakre disse skipene, og det var en opplevelse å faktisk få se de i sjøen. Her er det Tyra, en av de minste båtene som kommer roende inn til strandhugg...


Vikingene ombord var både bråkete og godt bevæpnet...


Noen av de minste tilskuerene syntes det var på grensen til for skummelt, men vikingene passet på å tøyse litt innimellom også, noe som lettet litt på stemningen.

Den største og kanskje flotteste båten var Gaia...


Hun er en kopi av Gokstadskipet, og var mektig imponerende der hun kom seilende.

1 comment:

Anonymous said...

Great work.