Sunday, August 05, 2007

Det er så deilig med ferie...

Vi er ferdig med første ferieuke, og har kosa oss masse. Det er så deilig å bare drive dank hele dagen lang, ha masse tid til det man vil gjøre og å bare være sammen. Ferien ble ekstra fin da vi i midten av uka ble tilbudt barnehageplass til vikingen. Hurra!!! Det løste et STORT problem for oss. Så etter ferien skal vikingen i barnehage, mens mamma skal tilbake på skolebenken. Det blir spennende det!

I mangel på badebalje fikk Odin bade i vasken...

Litt skrubbing med Jiff før og etter, så gikk det fint. Ja, vi skrubba vasken alltså, ikke ungen!

Noen av høydepunktene i første ferieuke, har vært Villa Fridheim...

...Chr. Skredsvigs hjem, Hagan...

...og Langhuset på Veien...

Jeg har lyst til å vise dere flere bilder fra disse stedene, men det får bli en annen dag. Spesielt Skredsvigs hjem var utrolig vakkert, selv om det ser litt kjedelig ut utenfra.

6 comments:

Hulda said...

Ser ut til at dere har hatt en opplevelsesrik ferie, det er jo herlig! Flott med ferie, ja. Men, nå er min over. Heldigvis er jo ikke sommeren over. :)

Anonymous said...

Heisann, så mange lekre hus dere har vært innom, da!
Og lille-vikingen i vasken, så herlige krøller han har!!!! Jeg badet også mine i vasken da de var små. Barna var rundt 2kg da de ble født, så det var god plass i vasken kan du si!!

Hannele på Hisingen said...

Ni ser ut att haft det riktigt mysigt, som man ska ha det på semestern.

Ellie said...

Koselig å besøke slike steder i ferien. Morsomt med vikingen i vasken, godt det ikke var han som ble skrubbet med Jif ;-). Ha en fin uke!

Anonymous said...

Vilka fin fina bilder :)

Frk.Badegakk said...

Så ut som en deilig ferie!

Langhuset på Veien... det er jo ikke lange kjøreturen fra min hjemplass... men typisk nok har jeg aldri vært der...
Er det ikke litt sånn med alle? Man tenker ikke over at man bor ved noe som man ville besøkt om man var turist selv? Sånn som gravhaugen til Halvdan Svarte.... Hvert år ser vi lasser med turistbusser borti veien her, men har vi gått og titta selv? Eh.. nei...0=)...

Men Mo gård har jeg vært på, og DET anbefales! Fine eventyrmannen!