Saturday, June 02, 2007

Pakke til meg!!!

Vi har hatt en kjempekoselig lørdag. Vi trillet en tur ned til sentrum, der det ble arrangert Musikkens dag. Jeg synes det er så gøy med slike arrangementer. Dessuten var det et strålende sommervær! Deilig!!!

Og da jeg kom hjem lå det en spennende pakke og ventet på meg! Pakken hadde hele tre pent innpakkede gaver...

De er fra min hemmelige interiør venn, som jeg ikke helt vet hvem er enda. Må nok på en liten snokerunde senere. I den første pakken var det denne kjempefine boksen med polkaprikker. Jeg ELSKER prikker, så denne var midt i blinken. Inni boksen var det to te-lys, et nøste alpakka-garn (mitt favorittgarn) og en plate mørk sjokolade (Nam, nam! Mørk sjokolade er det beste som finnes!)

I pakke nummer to dukket det frem disse kjempenydelige te-lysestakene...

Da skjønner jeg jo te-lysene! Lysestakene er kjempenydelige. Dessuten får man aldri nok av slike lysestaker. Vi bruker masse stearinlys, og det er så fint å ha noe å bytte i.

I den siste pakken var det hvit te, med pæresmak...

Jeg har lenge hatt lyst til å prøve en av Celestial teene, men har aldri fått somlet meg til det. Så det var litt ekstra gøy at min hemmelige venn har valgt akkurat denne teen. Gleder meg til å prøve den. På bildet ser dere også det koselige kortet som fulgte med pakken,

Jeg tror min hemmelige venn må ha snoket litt rundt på Hobbyboden. For denne gaven er helt skreddersydd til meg. Jeg kunne kjøpt hver enkelt ting til meg selv. Tusen Takk til min hemmelige venn! Dette var en superduper gave, som jeg kommer til å ha stor glede av lenge!

8 comments:

Olstad said...

Så flott pakke du hadde fått. Det er så morsomt med disse pakkene, alle legger så masse jobb i det og det blir så fint.

Musikkensdag er så morsomt. Jeg savner litt slike arrangement etter vi flyttet fra byen (Oslo) til bygda (Toten).....

Ha en fin helg

Hulda said...

Fine ting du har fått, Embla! jeg likte spesielt godt den boksen. :)

Solstad said...

Nydelig gave du fikk, og så kjekt at den passet sååå godt til deg :)
Er spent på hva jeg får ;)...veldig moro dette her !

Nina said...

sååååå fina gåvor du fick ; du måste vara helnöjd :=D

Anonymous said...

Vad fina gåvor du fått!
Den röda burken med prickar på är ju så läcker.
/S

Mia said...

Det var en herlig pakker (eller egentlig mange herlige pakker...) du har fått av din hemmelige venn. Den boksen med prikker var søt, og hvit te høres så spennende ut. Må nesten prøve, jeg også.

Anonymous said...

Så flott gave du har fått! Det er gøy når avsenderen har gjort hjemmeleksene sine, og sender deg saker som nettopp er DEG!

MODERN COUNTRY said...

Sa flott pakke du fikk, og er det ikke moro nar man far noe man onsker seg eller som man akkurat trenger? Ho har nok lest bloggen din noye! Heldig du :)