Monday, June 11, 2007

Stoffkupp...

På Grünerløkka har Fretex en kjempestilig butikk, som er litt mer gjennomført enn de "vanlige" butikkene. Her selger de håndplukkede varer, til litt høyere pris enn de andre butikkene. Men det er fortsatt gode muligheter for å gjøre et kupp. Ca. en gang i måneden selger de utstillingen sin, og de siste ukene har jeg gått og tittet på et kjempekult stoff som hang i et av vinduene. Desverre hadde jeg ikke tid til å stikke innom på lørdag da de solgte utstillingen, så jeg gikk håpefull, men noe tvilende, bort i dag... Og stoffet var ikke solgt...


Stoffet måler 110 x 350 cm, og er ganske tynt. Vet ikke helt hva jeg skal bruke det til enda. Det må nok ligge og godgjøre seg litt i stoffhylla mi' en stund. Men jeg kommer nok på noe fint å sy til ny-rommet til Vikingen etterhvert. Her er enda et bilde av det sjarmerende stoffet...

De norske jordbærene har kommet! Har kjøpt et par, tre kurver tidligere, men de har vært litt sure, men i dag fikk jeg skikkelig søte gode bær. Mmmmm... Servert med sukker og fløte, samt litt godt lesestoff, er dette virkelig noe av det som gjør livet verdt å leve...

Jeg liker forresten den ene overskriften på bladet så godt; "Late sommerdager"... Denne overskriften skal jeg prøve å leve opp til, siden jeg er så heldig at jeg skal være hjemme med Vikingen helt til høsten.

3 comments:

Sigurd Olav Silset said...

For et kjempeartig stoff, det kan jo brukes til så mangt:) Du må vise oss hva du gjør med det etterhvert:)

Cloudberry said...

Kult stoff!
Ha ei flott helg :)

Shamu said...

Å det stoffet var bare helt fantastisk!
Seriøst... sommerfugler i magen når jeg så det...

Håper vi får se hva det utvikler seg til etterhvert!

Har du små stoffbiter igjen etterpå vet du hvem som komemrtil å juble av lykke ;) hehe..