Thursday, October 04, 2007

Livstegn...

Det er liv her altså... Det ble plutselig en litt ufrivillig bloggpause på meg. Er ikke alltid så greit å få tid til bloggingen når hele familien veksler på å være syke, og skolen krever sitt. Dette er ulempen med at Vikingen begynte i barnehagen i høst, tenker jeg. Men nå ser det ut til at vi er på bedringens vei, alle sammen.

Jeg må nok innrømme at jeg er ganske materalistisk. Ikke i sånn at jeg må ha masse dyre ting, men i den forstand at jeg finner stor glede i å ha pene ting rundt meg. Aller helst vil jeg at de ikke skal koste så mye, faktisk... Men det har nok litt med størrelsen på lommeboka også. Jeg tror dere kan skimte min materalistiske side i forrige innlegget om suppeskålene jeg fant på Fretex. Nå har jeg gjort enda et godt kjøp som jeg har lyst til å vise frem. Det er ikke et bruktkjøp denne gangen, men veldig flott likevel...


Dette dørslaget i hvit emalje, med små, blå blomster på, fant jeg på "House of Villeroy and Boch" og det var kjærlighet ved første blikk. For selv om jeg liker vakre ting, liker jeg aller best om tingene er både vakre og praktiske. Det blir litt morsommere å lage mat, når man har fine redskaper synes jeg. Og livet blir jo så mye morsommere om man kan finne glede i de små tingene!

Jeg har også blitt tagget, tre ganger med samme "taggen" faktisk. Jeg har ikke glemt dere jenter. Det er veldig morsomt å bli invitert på sånne tagger, og jeg skal prøve å svare i helgen.

2 comments:

Nette said...

Åh, det var lekkert ja!
OG praktisk:-)))

Kreoline said...

Takk Embla for koselig kommentar. For et nydelig dørslag, kunne godt tenke meg et sånt et jeg også. Liker også vakre ting, synes heller ikke de trenger å være dyre. Masse av de "vakre" tingene finner jeg på Fretex, er nok der et par ganger i uken, som regel går jeg ut med noe. Ha en fin helg Embla, kos deg. Klem fra meg.