Thursday, October 18, 2007

Ferdig med eksamen!!!

Så deilig det er å være ferdig med den første eksamen! Nå har jeg fri helt til mandag, og skal bare kose meg med alt det jeg ikke har hatt tid til den siste tiden. Jeg har kjøpt inn noen juleblader og litt snop...

Det er så godt å krølle seg sammen i godstolen og kose seg litt, mens mann og barn er på jobb og i barnehage. Hjemme-alene-fest! Jeg har ikke tenkt til å gjøre noe fornuftig i hele dag. Jo, kanskje lage mat. Det blir jo ikke så koselig hvis jeg blir for sulten heller...

Jeg er snart ferdig med lappeteppet jeg strikker til Vikingen...

Er veeeeeldig usikker på hvordan det ferdige resultatet blir. Nesten alle lappene er i forskjellige størrelser, så teppet er skjevt og "bulkete". Så når det toves kan det gå begge veier; Enten retter skjevhetene seg ut, ellers forstørres de. Nå har jeg kommet så langt at jeg like godt kan gjøre det ferdig, men litt surt blir det jo hvis all denne jobben har vært forgjeves. Jeg håper på å få tovet teppet i dag, så kryss fingre for at resultatet blir bra, da.


1 comment:

Nette said...

Krysser alt jeg har:)))