Friday, October 19, 2007

Wrom, wrom...

I går fikk jeg endelig "kjørt" symaskinen min igjen. Det er såååå lenge siden vi har hatt litt kvalitetstid sammen, så i dag har jeg kosa meg skikkelig. Resultatet ble en liten pute...


Vet ikke helt hvorfor jeg sier jeg har "sydd", når selve syingen bare er en bitteliten del av hele prosessen. Det er jo printing, klipping og stryking som tar tid. For ikke å snakke om hvor lang tid det tar å velge motiv, stoff og alt det andre dillet. Uansett; Det er kjempegøy å ha tid til å være litt kreativ igjen.

Jeg ble forresten også ferdig med lappeteppet i går. Tanken var at dette skulle være et teppe til vogna til Vikingen, men jeg brukte jo så lang tid på det, at nå har vi funnet frem voksi-posen. Ja, ja, det blir jo vår etter hvert. I mellomtiden kan teppet brukes som sengeteppe...


Som dere ser forsvant ikke bulkene, men de ble ikke værre heller. Jeg var litt usikker på om jeg ble fornøyd, men så bestemte jeg meg for at teppet ikke er bulkete og skjevt, men "rustikk". Da så det mye finere ut med en gang. *Fnis*

Den lille kaninen som sitter i senga er Odins favoritt. Ingen er så flinke til å trøste, kose og leke som denne kaninen...





3 comments:

Nette said...

Nyyydelig pute ble det:) Og lappeteppet ble bare kjempesjarmerende med bulker, funker fint som sengeteppe ja!

elin1976 said...

Er det ikke deilig når det nærmest kiler i magen-slik gleder man seg til å gå igang med sying og sånne dillete ting. Jeg har det akkurat sånn nå- Men jeg vet at jeg må få orden på huset først siden her flyter det over med klær som skal vaskes og komme på plass og for å ikke snakke om de fine tingene som skal få komme på plass. he he. Ha en fin dag:O)

Anonymous said...

Hei. En liten hilsen fra din hemmelige venn. Jeg sendte en pakke til deg for halvannen uke siden, og er veldig spent på om den har kommet fram ?????Håperd en ikke har blitt borte på veien.