Friday, December 08, 2006

Giftbag

To day I finally finished the last home-made christmas-gift. It's a giftbag for my friend. On the bag I have written words like; Joy, Happines and Resting, only in norwegian. Hopefully she will like both the bag and the things in it.





And... Our little viking-prince got his first tooth yesterday. He "borrowed" his Grandmothers cellphone, and left a tiny toothmark in it. Grandma was, of course, beyond herself with pride. She has been walking around all day, showing it to everybody.

2 comments:

Anonymous said...

orginalt innpakkingspapir! koseligt å få slikt kan jeg tenke meg, ikke noe simpelt billigpapir dette. Ellers så forstår jeg at du koser deg hjemme med en liten en. Selv har jeg 4 stykker i alderen 5-13, og det er herligt synes jeg.

lykke til og tannmerker her og der vil komme etter hvert...

mvh torill

Anonymous said...

Takk for koselig hilsen! Er så koselig å få hjemmelagde julepresanger, så det vil nok falle i smak ;o)
Flott blogg du har! Masse fint du har laget!
Ønsker deg videre en riktig fin førjulstid! :o)