Friday, October 05, 2007

Tagg...

Som nevnt i forige innlegg har jeg blitt tagget av Rita, Guro og 9na. Tror de fleste kjenner denne taggen, da den har gått rundt en stund. Jeg skal altså fortelle syv ting om meg selv.

Ok, here we go...

1) Jeg pleier å ha majones på brødskiva når jeg spiser brunost. Det er kjempegodt, bare prøv!

2) Jeg er helfrelst Metall-fan! Jo tyngre, jo bedre, og jeg har våknet opp med sår og øm nakke etter flere konserter.


3) Jeg har alltid elsket gummistøvler. Da jeg var liten stjal jeg alltid de store herrestøvlene som stod på trappa til naboen. Men jeg var hensynsfull nok til å sette igjen mine små pikesko, slik at han ikke trengte å gå barbeint.





4) Jeg elsker dukkehuset mitt, men kan ikke fordra dukker! Jeg synes de er så skumle, der de er helt stive og døde i blikket. Derfor er dukkehuset mitt bebodd av en usynlig familie!


5) Første gang jeg reiste til London gråt jeg på flyet hjem. Jeg trodde jeg aldri skulle dra tilbake, og var helt knust over alle tingene jeg ikke hadde rukket å gjøre. Nå har vi vært der tre ganger, og jeg har lært å akseptere at jeg ikke rekker over alt.


6) Mitt første kosedyr er en hund som heter Bonzo. Han ligger ved siden av senga mi hver natt, og er skikkelig lurvete og slitt. Storesøsteren min har alltid vært litt misunnelig på Bonzo, så da hun flyttet hjemmefra kidnappet hun ham! Enda verre er det at det tok flere år før jeg fikk ham tilbake!

7) Jeg elsker helekoptre! De er noe av det kuleste jeg vet om. Hver gang jeg hører et helekopter løper jeg til verandaen for å titte, akkurat som en liten unge. Jeg kom også for sent til ultralyd på Ullevål, fordi det landet et helekopter da vi var på vei inn. Jeg måtte bare titte litt! Da jeg ble 30 fikk jeg helekoptertur av samboer'n min i gave. Det er den fineste gaven jeg noen gang har fått.

Det er meningen at jeg skal tagge syv nye bloggere, men jeg tror det kan bli vanskelig å finne syv personer som ikke er tagget alt. Der for lar jeg oppfordringen stå åpen...

3 comments:

Anonymous said...

Hi hi.....Jeg liker brunost med sukker eller syltetøy på, nam!
Og helikopter.....jeg har kjørt helikopter rundt Manhattan i New York...kjempespennende. Anbefales!

Ønsker deg en kjempefin helg, og du, jeg har hullmønster som DU kan klare!!!!

Simone said...

hi,
oh you have a nice blog.
kind of regards
simone

9na said...

Majones og brunost!! Hmmm. Majones og makrell i tomat er godt, bare prøv, med salt og pepper på... Men brunost! Hmm.