Saturday, October 27, 2007

Drømmepakke!

Jeg har fått verdens nydeligste pakke fra min hemmelige venn i "Interior give-alongen". Det var mange, små, nydelig innpakkede gaver til meg...


Det er så gøy å få pakker som er pakket inn slik som dette. Hver pakke hadde en fin liten "tag" med vakre ord på seg...


Disse var jo en gave i seg selv, og jeg kommer til å ta vare på dem. Tror det blir kjempefint å ha dem i en liten skål på bordet. Og så til innholdet...


Det var så mye fint, at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal begynne. To nydelige lysestaker...


I disse mørketider får man jo aldri nok lys, synes jeg. Jeg fikk også en vakkert innpakket såpe og en søt liten nål...


Som dere ser er det flere som ble begeistret for den lille nålen. He-he... Men denne er bare Mamma sin, lille venn. Men det er jo mer... En kjempefin sydd pose med deilig sjokolade inni...


Mmmmm... Jeg elsker mørk sjokolade. Og til slutt noen helt herlige muffinsformer med prikker...


Disse er bare knalltøffe, og jeg gleder meg vilt til å bake med dem. Fine muffinsformer er noe av det kuleste jeg vet om, og "polka-dots" er jo alltid morsomt!

Tusen Takk til min hemmelige venn! Jeg simpelten elsker alt du har plukket ut til meg! Så masse flott du har klart å komme på! Men jeg må også få beklage at jeg glemte å gjøre om adressen min i gave-alongen, slik at du har måttet vente på at pakken skulle videresendes. Dessuten har jeg hatt problemer med å få lagt inn bilder på bloggen min, slik at jeg ikke har fått vist frem pakken før nå.






5 comments:

Nette said...

Oi, for en herlig gave ja:)
Muffinsformene var knallsøte!

Anonymous said...

Hei! Så flott at pakken endelig kom fram. Jeg var ganske bekymret for at den hadde blitt borte. Veldig glad også for at gaven falt i smak:-) Klem fra meg.

elin1976 said...

Nydelig gave, Embla. Muffins former med prikker på er jo så søtt. Ha en fin lørdag. Klem fra Elin:O)

Hilsen fra landet said...

Så søtt! Skikkelig stemning med disse tingene med dots... har sett endel av dette på nettbutikkene for tiden

Else said...

Kjempepakke. Er det noen link til denne alongen. Dette er noe jeg gjerne skulle vært med på selv.