Friday, February 09, 2007

Shopping hos Junibakken...

På Grünerløkka ligger det en liten, nydelig butikk med masse flotte interiør-saker. Den heter Junibakken og er min favorittbutikk for tiden...


I dag var jeg innom og fant meg denne søte brikken til å ha i brødkurven...

Jeg har ingen brødkurv så det må jeg også se å få skaffet meg. Skal ut å shoppe litt i morgen, så sa kan jeg se hva jeg finner.


Ukens tema er Frost, Rim og Kulde, men jeg har ikke funnet noen gode motiver enda. Kameraet mitt har vært med ut hver dag, men har desverre ikke blitt brukt. Ja, ja! Jeg har jo et par dager til på meg... Skal ta meg en liten blogrunde nå, og se på alt det fine andre har funnet på. Kanskje jeg finner litt inspirasjon også?
Ha en riktig god helg!


2 comments:

Anonymous said...

Utrolig koselig blogg.. Det var en fin opplevelse å lese gjenom den på en fredags kveld. Så var det artig med en navnesøster til min lille Embla. Ønsker deg og dine en fortreffelig helg.

ALIN said...

Heisann Embla,

Junibakken er en utrolig fin butikk! Jeg kjøpte hemmelig venn gaven min der:)

Ha en fin helg!

Hilsen Alin