Saturday, December 08, 2007

Garnglede...

I går, da jeg kom hjem fra skolen, fant jeg en stor, brun pakke i postkassa mi'. Så deilig å få pakke før jul også! Pakker er jo for såvidt hyggelig uansett tidspunkt. Inni pakken lå det et STORT nøste ullgarn; Kauni, bambus-rundpinne og to mønstre på sjal...
For en flott pakke! Jeg har aldri prøvd dette garnet, men det ser helt nydelig ut. Fargen er også knallfin! Bambuspinner har jeg aldri prøvd, men har jo hørt så mye positivt om dem, at nå er det på høy tid! Nå lurer dere sikkert på hvem som har sendt meg denne fine gaven? Den er fra min hemmelige venn på Hobbyforum! Tusen Takk! Gaven er midt i blinken, og jeg gleder meg til å bruke det jeg har fått!

1 comment:

Anonymous said...

Så bra at det falt i smak;) Var litt vanskelig å finne på noe.. ;)